حال و روز

 پست ۶

1-از اول ماه که شروع کردم به خوندن قرآن همش عقبم...چند روزه دارم دوتا دوتا جزء می خونم فردا اگه دوتا جزء دیگه بخونم میشم جزء نوزدهم!

2-نمره ی اون درس 4 واحدی هم اعلام شد...پاسی رو گرفتم...کمترین نمره ی این ترم از همین مالی بود معىلمو یک و نیم نمره پایین آورد.دوستم(ه----)اما از این درس افتاد.

3-نمی دونم چرا اینقدر بی رمق و بی حال ام ... واسه همین هم دیر به دیر آپ می کنم... به زودی با باز شدن دانشگاه فکر کنم این حالت برطرف بشه...

4-دختر دوست بابام که مامانش به مامانم گفته بود رتبه ی کنکورش، امسال 8000 شده چند روز پیش که خونمون اومدن وقتی در مورد رتبه اش پرسیدم بعد از اصرار فراوان گفت : 24000!!! نمی دونم چرا بعضی از آدمها برای این چیزای مسخره دورغ میگن... راست گفتن دروغگو کم حافظه اس...

5-نمی دونم چرا از (ن--) خبری نشد !!! قرار شد بهم خبر بده که ارشد قبول شد یا نه؟ دیگه صلاح نمیبینم بهش اس ام اس بدم باید منتظر بمونم خودش خبر بده...

6-چند روز پیش که خونه داییم رفته بودیم بعد افطار خیلی حالم بد شد... سر درد شدید !! صورتم هم درد می کرد...چشم خورده بودم... خونه ی بابابزرگ اینا که رفتم یه مانتوی مشکی ساده پوشیدم نه اون مانتوی جدیدمو... اسفند هم دود کردم... خوشبختانه اتفاق خاصی نیفتاد...در کل تو چشم نباشم انگاری برام بهتره!!!

7-روز بعد از عید فطر میرم بانک تجارت دانشگاه تا پول شهریه رو تو کارتم بریزم ...پرداخت شهریه به صورت الکترونیکی خیلی راحتتره...نه؟!

8-از اول ماه فقط نیم کیلو وزنم کم شده...جالب اینجاست که عمم که فکر میکرد لاغر شده وقتی خودشو وزن کرد دو کیلو هم اضافه کرده بود!!!

9-تو فکرم گوشیمو عوض کنم... ازش خسته شدم... تکراری شده برام!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
پوریا دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 11:03 ب.ظ http://mohebinemonji.blogfa.com

سلام
من یک دانشجو از قشر متوسط هستم که به لطف خدا و با کمک سی ان 3 دارم یک پول دار واقعی میشم. شما هم اگر علاقه مندید بدون هیچ سرمایه ای پول دار شوید، به وبلاگ من سری بزنید و روی لینک «ماهیانه 500 هزار تومان درآمد تضمینی داشته باشید» کلیک کنید و بقیه ی کارها رو خیلی راحت انجام بدید. مطمئن باشید ضرر نمی کنید[چشمک]

احسان سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 04:42 ق.ظ http://crosslessbridge1985.blogsky.com


پست جالبی بود خانوم خانوما

هر وقت بیای قدمت روی چشم

چه زود به زود

چه دیر به دیر

با هر جفتش خوشحالم می کنی

البته با اولی بیشتر

موفق باشی کارشناس ارشد آینده . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد