روزمرگی...

 پست ۵

    سلام...خوبین؟... نماز و روزه هاتون قبول باشه.تو رو خدا برای منم دعا کنید.خیلی محتاجم به دعا مخصوصا اگه دعای دوستان باشه... 

    راستی هیچ دقت کردید که چه تابستون داره با چه سرعتی میگذره؟...بذار جمله ام رو اصلاح کنم...هیچ دقت کردید که عمرمون داره با چه سرعتی میگذره؟راست گفته هر کی گفته بر لب جوی نشین و گذر عمر ببین...انگاری راس راسی داریم پیر میشیم ننهدروغگو!!! 

   با شروع این ترم منم میشم سال آخری...کسی چه میدونه شاید آخرین سال تحصیلم هم باشه ...آخه نیس خیلی دارم واسه ارشد خودمو میکشم و درس می خونممتفکر...واسه این میگم...کتابایی که واسه ارشد لازمه همه رو چیدم تو کتابخونه!...همینجور داره خاک می خورهافسوس... انگار نه انگار قبل تابستون با خودم قرار گذاشتم درسا رو یه مروری بکنم...یه تستی بزنم...یه چند روزی خوندم...ولی بعد گذاشتم کنار... می دونی اصلا حسش نیست...احساس میکنم یه رخوتی افتاده تو وجودمboredom.gif...نمیدونم چیکارش کنمسوال...البته از اول مهر هم که حساب کنم پنج ماه وقت دارم واسه درس خوندن ولی چون درسای خود ترم هم هست کار یه کمی سخت میشه...خدا خودش هممونو کمک کنه...به حق این ماه پربرکت...   

   وای خدا کمتر از یه ماه دیگه دوباره سر کلاس رفتن ها... اومدنها...استادا...دانشجوا...دوباره شروع میشه...دلم واسه (ه---) و (م----) تنگیده ... دوستامن...(م----)فقط همین یه ترم با ماست ترم آخرشه... بچه زرنگه... ۲۴ تا ۲۳ تا برداشته دیگه جز ۱۹ واحد چیزی واسش نمونده...من اما آهسته و پیوسته اومدم جلو...۳۰ واحد دارم که توی این ترم و ترم بعد ایشالا تمومم... چه خاطر جمعم من؟!...ببخشید اگه این درس ۴ واحدی که هنوز نمرشو استاد خوش خیال اعلام نکرده پاس بشم ...اونوخ برام ۳۰ تا می مونه وگرنه همون ۳۴ تا... پیش خودمون باشه یکی دو هفته پیش یه فالگیری بهم گفت درس افتاده داری؟ خدا بهم رحم کنه اونجا که گفتم:نه!!! تعجبولی حالا که فکرشو میکنم میبینم شاید منظورش همین درسه باشه که هنوز نمرش اعلام نشده...خدایا بهم رحم کن...خدایا کمکم کن اگه قراره بیفتم لااقل پاسی رو بگیرمگریه...  

  آااااه ... همینا دیگه... خوش بگذره... دعا رو یادتون نره...ممنون یه دنیابای بای  

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 05:19 ق.ظ http://crosslessbridge1985.blogsky.com


دیگه نبینم بری پیش فالگیر هاااا

دعات می کنم حتما

مواظب خودت باش

سبز باشی و موفق و خوشبخت

سلام..! به به میبینم که یه همکار (آینده ) دیگه به جمعون اضافه شد! آخه وبلاگ من پاتوق بروبچز حسابداریه ! (قراره یه کم سامونش بدم سرفرصت .!)

سی وااااااااحد واست مونده! وای یقین همه هم تخصصی! مالی -صنعتی -مدیریت؟!!
خدا بهت کمک کنه که ترم سختی روپیش روداری.انشالا همه رو بالای ۱۵پاس کنی! میدونی که توی حسابداری یه درسی رو ۱۰بگیری ُ گل کاشتی!!

دعا هم چشم! شمام ماروفراموش نکن لحظات سحروافطار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد